Často kladené otázky

Prohlédněte si seznam nejčastějších otázek


Proč nakoupit u Rottner Security?

Nabízíme kvalitní a certifikované trezory, sejfy, skříně na zbraně, pokladničky a jiné bezpečnostní produkty za výhodné ceny spolu s kvalitním a profesionálním poradenstvím. Na všechny produkty poskytujeme 2-letou záruku a prvotřídní servis. S prodejem máme dlouholeté zkušenosti, a proto si můžete být jisti, že Vám vždy správně poradíme.

V nabídce Rottner Security jsem nenašel hledaný produkt, co teď?

V případě, že jste nenašli produkt, který hledáte, prosíme, kontaktujte nás na: info@rottnersecurity.cz. Pokusíme se najít pro Vás vhodnou alternativu, případě společně najdeme jiné řešení.

Jaké jsou výhody nákupu s Rottner Security?

S prodejem nabízeného sortimentu máme dlouholeté zkušenosti a víme Vám profesionálně a odborně poradit. Nabízíme výhodné ceny, aby se Vám nákup opravdu oplatil. Na veškeré nabízené zboží se vztahuje 24-měsíční záruka. Obrovskou výhodou je, že většina nabízeného zboží je okamžitě skladem a připravena k odeslání.

Je možné trezor nebo sejf pojistit?

Ano, avšak pojištění je možné pouze v případě certifikovaných výrobků. To platí u certifikovaných trezorech, které nesou označení bezpečnostní třídy. V závislosti na stupni bezpečnostní třídy se odvíjí i hodnota, jakou je možné do trezoru uložit. V každém případě je ale vždy třeba kontaktovat konkrétní pojišťovnu ohledně přesných podmínek. Společnost Rottner Security Slovensko v žádném případě nenese odpovědnost za vzniklé škody chybným pojištěním.

Kde se nacházíte a jak se k Vám dostanu?

Naší adresu, jakož i polohu na mapě naleznete v sekci Kontakt. Kromě možnosti navštívit naši kamennou prodejnu v Bratislavě je veškeré zboží možné pohodlně a jednoduše objednat přes náš e-shop.

Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Je možné ho vrátit?

Ano, většinou je možné nevyhovující zboží vrátit. V případě, že jste zboží zakoupili prostřednictvím našeho e-shopu, můžete zboží vrátit do 14 dní bez udání důvodu. V případě, že zboží bylo doručeno poškozené nebo jinak znehodnocené, je možné požádat o reklamaci, případně zboží od přepravce nepřevzít. Více informací pro vrácení nevyhovujícího nebo poškozeného zboží najdete v sekci Vrácení zboží.

Jak postupovat v případě reklamace výrobku?

Mrzí nás, že výrobek naplno neplní svou funkci. V případě, že se během záruční doby vyskytne problém s některým z našich produktů, je možné jej reklamovat. Reklamovat výrobek je možné během trvání záruční lhůty, přičemž reklamace se řídí platným nařízením České republiky. O reklamaci většinou rozhodneme okamžitě, v případě složitějších problémů do 3 pracovních dnů. Zároveň ale upozorňujeme, že maximální lhůta pro vyřízení reklamace je v trvání 30 dní. Do uvedeného času se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady. Pro více informací ohledně reklamaci, prosíme, navštivte sekci Reklamační řád.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Pro naše zákazníky nabízíme několik možností, jak dopravit nabízené zboží až k nim domů. Nabízené zboží je samozřejmě možné zakoupit osobně na naší prodejně nebo si objednávku osobně vyzvednout. Pro zákazníky na Slovensku nabízíme možnost dopravy prostřednictvím přepravních společností GLS nebo Schenker.

Pro více informací ohledně dopravy, prosíme, navštivte sekci Doprava a platba.

Jaký je rozdíl mezi trezorem a sejfem?

Existuje několik hlavních znaků, podle kterých víme rozlišit, zda jde o trezor nebo sejf.

Sejf
Jde o produkty, které mají většinou jedno, maximálně dvouplášťové provedení. Důležitým poznávacím znakem sejfů je pouze jednostranné uzamykání. Znamená to, že dveře sejfu mají vysouvatelné závory pouze na jedné straně. Dalším poznávacím znakem sejfů je jejich nízká hmotnost, přece jen je pro případného pachatele snadněji odcizit 5 až 10 kg vážící sejf jako těžký trezor.
Proto doporučujeme sejfy použít pouze jako místo pro úschovu např. dokumentů, léků, klíčů nebo menší hotovosti, případně na ochránění věcí před zaměstnanci nebo spolupracovníky.

Trezory
Výrobky, které nesou označení trezor disponují až dvouplášťovým vyhotovením. Na rozdíl od sejfů mají až troj, případně čtyřstranný uzamykací mechanismus. Závory na dveřích trezoru se tak vysunou na 3, případně na všech stranách dveří. Pořádný trezor má samozřejmě i mnohem vyšší váhu než sejf. Standardně váha trezoru začíná u menších modelů na 24 kg a vyšší. Při trezorech se mění i tloušťka desky dveří, přičemž deska dveří je tlustší jako při sejfech.

Důležitým ukazatelem při trezorech je certifikace a bezpečnostní třída. Dle EN 1143-1 se každý trezor řadí do určité bezpečnostní třídy na základě splněných podmínek pro udělení certifikátu pro danou bezpečnostní třídu. Během testu se testující snaží do trezoru dostat pomocí různých nástrojů, čímž zjišťuje celkovou odolnost proti vloupání. Ta se vyhodnocuje v tzv. odporových RU jednotkách.
Každý trezor má na vnitřní straně dveří štítek s informací o bezpečnostní třídě.

Pro klasické podnikatelské, případně domácí aktivity doporučujeme zvolit trezor O. a I. bezpečnostní třídy. Klenotnictví, zastavárny a podobné provozy by měly zvolit trezory II. a vyšší bezpečnostní třídy. Trezory IV. a V. bezpečnostní třídy jsou určeny především pro bankovní sektor. Pro případné pojištění obsahu trezoru je nutné kontaktovat pojišťovnu a informovat se o konkrétních podmínkách, které je třeba splnit pro pojištění.