Jak objednat zboží u Rottner Security

Jak objednat zboží

Najděte produkt, který potřebujete nebo se s námi poraďte

Pohodlně si prohlédněte celý náš sortiment, který nabízíme a najděte to správné zboží pro vás. Ať už jde o kvalitní trezor nebo sejf, skříň na zbraně, prostornou poštovní schránku nebo pokladničku.

Pokud potřebujete poradit, jsme tady vždy pro vás. Naši odborně zaškolení pracovníci vám rádi poradí ať už telefonicky, e-mailem nebo na online chatu. Neváhejte nás kontaktovat.

Vyberte si spôsob dopravy

Když už máte vybrán ten správný produkt pro vás, zvolte si způsob dopravy. V Rottner Security nabízíme několik možností dopravy, v závislosti na konkrétním produktu a jeho hmotnosti.

Pro dopravu produktů využíváme služby přepravních společností GLS, DPD, Schenker a Gebrüder Weiss.

Pro konkrétní informace ohledně dopravy, prosíme, navštivte stránku Doprava.

Samotná cena dopravy se vám také zobrazí po vložení produktu do nákupního košíku.

Bezpečná platba

U nás můžete platit pohodlně, jednoduše a rychle, a to prostřednictvím platební karty. Je to intuitivní a především bezpečné.

Mastercard Visa PayPal

Vaše data a platba kartou jsou maximálně bezpečné.

Spolehlivé vrácení a výměna zboží

Po obdržení vaší objednávky ji budeme expedovat v co nejkratším čase. V případě, že jste si objednali nesprávný kus, popřípadě vám nevyhovuje provedení, můžete zboží vrátit. Pro více info navštivte stránku pro vrácení zboží.

Rychlé doručení

Velkou devizou Rottner Security je rychlé a spolehlivé doručení zboží. Po přijetí objednávky uděláme vše proto, abychom ji co nejdříve expedovali.

Standardní doba doručení se pohybuje v rozmezí 3 až 5 pracovních dnů, u objemnějších a těžších zásilek to může být v rozmezí od 5 do 7 pracovních dnů.

Po obdržení objednávky prosíme zkontrolujte všechny její náležitosti.

Doklad

Faktura k vaší objednávce vám přijde jak v elektronické podobě, tak poštou.

Užijte si vaši objednávku