Trezorový zámek nelze otevřít

Projeďte si spolu s námi několik otázek a společně zjistíme, jaké je možné řešení nefungujícího trezorového zámku.

Trezorový zámek na klíč

KROK I.

Ujistěte se, zda se klíč v trezorovém zámku otáčí nebo ne.

KROK II

Pokuste se vyčistit vodicí otvor klíče.
Můžete to udělat například. 3 mm vrtákem.

Připravili jsme si pro vás ukázkové video:

Gratulujeme k úspěšnému otevření!

Doporučujeme vám vytvořit kopii klíče, abyste předešli podobnému případu v budoucnosti.

POSLEDNÍ KROK

Pokud otevření stále nefunguje, můžete se pokusit použít 2. klíč.

Pokud byl aktuální klíč již mnohokrát použit, může se samozřejmě stát, že už jeví známky opotřebení. Proto je přibalen i druhý klíč.

Není k dispozici žádný 2. klíč nebo otevření není možné.

V tomto případě je otevření trezoru možné pouze násilím a musí to provést technik (servisní partner).

KROK II.

Nyní je důležité určit jak daleko lze otočit klíčem.

Krok III.

Pokud lze klíč otočit o více než 90°, šroub západky může být uvolněn.
Pokud je to možné, můžete položit trezor na bok nebo lícem nahoru a vyzkoušet otevření.

Krok III.

Pokud klíč lze otočit maximálně o 90°, nyní se můžete pokusit odemknout trezor druhým klíčem.

Záruka

Je váš trezor ještě v záruce?
(24 měsíců od data koupě)

Kde byl trezor zakoupen?

Vyberte, zda byl trezor zakoupen přímo u fy. Rottner nebo u partnerského prodejce.

Trezor není v záruce

V takovém případě vám rádi pomohou naši servisní technici.

Trezor zakúpený u partnerského predajcu

Pokud byl trezor zakoupen u partnerského prodejce, je nutné reklamaci podat přímo na jeho straně.
Vypleněný reklamační formulář zašlete přímo partnerskému prodejci, u kterého jste trezor zakoupili.

Trezor byl zakoupen v Rottner Security

Prosíme, zašlete nám vyplněný reklamační formulář včetně originálu/kopie faktury nebo pokladního bloku a my vyřídíme vaši reklamaci v co nejkratším možném čase.